Banner veelgestelde vragen
Waar leveren jullie?

Wij leveren in heel Limburg (behalve Voeren). Daarnaast leveren wij ook in Mol, Meerhout, Balen, Laakdal, Diest, Zoutleeuw en Geetbets.

Wat vertellen klanten over Supervers.be?

Op Google staan heel wat reviews van onze klanten. Lees ze allemaal via deze link.

Wat is Supervers.be?

Supervers.be is een webshop vol verse producten. De webshop is een samenwerking tussen jonge ondernemers en lokaal verankerde versspecialisten. Supervers.be werkt net als een fysieke winkel. Je kiest dus exact de producten en hoeveelheden die jij wenst.

Bestelling klaar? Dan leveren wij de volgende dag al aan huis in heel Limburg.

Wanneer leveren jullie?

Onze chauffeurs leveren twee keer per week in heel Limburg. Op vrijdag (15u00 – 19u00 of 17u00 – 21u00) en zaterdag (12:30 – 17:30).

Moet ik betalen voor de levering?

Wanneer je een bestelling plaatst boven 85 euro, zijn de transportkosten gratis. Voor bestellingen onder de 85 euro wordt er een transportkost van 7,50 euro aangerekend.

Je kan betalen met Bancontact, Visa, Mastercard en elektronische maaltijdcheques.

Welke producten biedt Supervers.be aan?

Je kan kiezen uit meer dan 1200 Superverse producten. Welk soort producten? Groenten, fruit, vlees, vis, koffie, brood,… Je vindt ze allemaal in de shop. Alle producten worden geleverd door onze lokaal verankerde partners. Zo weet je meteen waar jouw product vandaan komt!

Kan ik vandaag nog bestellen voor morgen?

Uiteraard! Alle bestellingen voor middernacht kunnen de volgende dag al geleverd worden. Maar dat is natuurlijk niet verplicht. Tijdens het afrekenen kies je zelf wanneer wij mogen leveren. Zo kan je perfect al op zondag boodschappen doen voor volgende week.

Kan ik kiezen tussen verzenden of afhalen?

Zeker weten! Van zodra wij jouw postcode weten, kan je de optie ‘verzenden’ selecteren. We leveren in Limburg, Diest, Zoutleeuw en De Kempen. Wil je je bestelling liever afhalen? Dan kan dat in Hasselt (Groothandel ‘t Vitamientje, Scheepvaartkaai 20)

Betaal ik dan meer dan in de winkel?

Neen hoor! De prijzen op Supervers.be zijn dezelfde als in de winkels van de partners. Wij zouden het zelf ook niet eerlijk vinden om meer geld te vragen voor dezelfde producten.

Hoe correct is het gewicht van de artikelen die ik bestel?

Sommige producten (zoals vlees- of visproducten) worden aangeboden op basis van gewicht. Onze partners doen er uiteraard alles aan om dit gewicht zo exact mogelijk te benaderen. Het kan echter zijn dat jouw stuk net iets zwaarder of lichter is dan aangeboden op de website. Wijkt het effectieve gewicht sterk af van het indicatief gewicht op de site? Neem dan contact op met info@supervers.be. Wij zorgen voor een correcte afhandeling en we contacteren de partner in kwestie om het proces te optimaliseren.

Hoe vers zijn de bereide gerechten en dranken?

Wij geven jouw bestelling pas de dag voordien door aan de partners. Hierdoor ben jij altijd zeker van dagverse producten.

De partners gaan in alle vroegte aan de slag om jou de lekkerste salades, koffies, smoothies, etc. te bezorgen. Daarvoor maken ze gebruik van eigen keukens, bakkerijen, slagerijen en smoothiemakers. En dat proef je!

Wat als ik niet thuis ben voor de levering?

Als je niet thuis bent, checkt de chauffeur eerst of het mogelijk is de bestelling af te leveren bij jouw vriendelijkste buren. Zo niet, bellen we nog even om een veilige plaats af te spreken. Als we echt geen oplossing vinden, gaat je bestelling mee terug naar de koelcel van groothandel ‘t Vitamientje (Scheepvaartkaai 20, 3500 Hasselt). Daar kan je de bestelling de dag nadien komen ophalen.

Hoe worden mijn producten verpakt?

Elke partner verpakt de producten zoals in hun eigen winkel. We letten er wel op om de hoeveelheid plastic zo klein mogelijk te houden. Voor het transport worden de producten samengevoegd in één of meerdere kartonnen dozen. Als jij dat wil, mag je de dozen van je vorige bestelling terug meegeven aan onze chauffeur.

Wat als een product uit voorraad is of er uitzonderlijk een slecht product in mijn Supervers-bestelling zit?

Omdat kwaliteit primeert, vragen we onze partners nooit om een te grote voorraad te houden. Dat betekent natuurlijk wel dat een product soms helemaal op is. Indien je het product reeds betaalde, sturen we een e-mail en betalen het ontbrekende product meteen terug.

Als er uitzonderlijk een slecht product in jouw bestelling zit, voelen we ons natuurlijk erg schuldig. Geef een seintje via info@supervers.be en we betalen het product meteen terug. Zonder discussie.

Een snelle vraag?

Chat met ons

Een minder dringende vraag?

E-mail ons
Supervers.be ©2024 - alle rechten voorbehouden

Winkelmand

Wijzig winkelwagen Verder winkelen

Geen producten in je winkelwagen.

Mijn Supervers

Meer