Uw online versmarkt, gevuld met producten van de allerbeste leveranciers.
Gratis thuislevering vanaf €50. Beschikbaar in heel Limburg.

Heb je een vraag?
Dan vind je hier waarschijnlijk het antwoord

Wat is Supervers.be?
Supervers.be is een webshop vol verse producten. De webshop is een samenwerking tussen jonge ondernemers en lokaal verankerde versspecialisten. Supervers.be werkt net als een fysieke winkel. Je kiest dus exact de producten en hoeveelheden die jij wenst.

Bestelling klaar? Dan leveren wij de volgende dag al aan huis in heel Limburg.
Wanneer leveren jullie?
Onze chauffeurs leveren van vijf dagen per week in heel Limburg. Van dinsdag tot en met vrijdag leveren we tussen 18:00 en 21:00. Op zaterdag kloppen we aan tussen 13:00 en 17:00. Enkel op zondag en maandag leveren we niet.
Welke producten biedt Supervers.be aan?
Je kan kiezen uit meer dan 1000 Superverse producten. Welk soort producten? Groenten, fruit, vlees, vis, koffie, brood,… Je vindt ze allemaal in de versmarkt.

Alle producten worden geleverd door onze lokaal verankerde partners. Zo weet je meteen waar jouw product vandaan komt!
Kan ik vandaag nog bestellen voor morgen?
Uiteraard! Alle bestellingen voor 23:00 kunnen de volgende dag al geleverd worden. Maar dat is natuurlijk niet verplicht. Tijdens het afrekenen kies je zelf wanneer wij mogen leveren. Zo kan je perfect al op zondag boodschappen doen voor woensdag of donderdag.
Kan ik kiezen tussen verzenden of afhalen?
Uiteraard! Van zodra wij jouw postcode weten, kan je de optie ‘verzenden’ selecteren. We leveren in Limburg, Diest en Zoutleeuw. Wil je je bestelling liever afhalen? Dan kan dat in Hasselt (Groothandel ‘t Vitamientje, Scheepvaartkaai 20)
Betaal ik dan meer dan in de winkel?
Neen hoor! De prijzen op Supervers.be zijn dezelfde als in de winkels van de partners. Wij zouden het zelf ook niet eerlijk vinden om meer geld te vragen voor dezelfde producten.
Moet ik betalen voor de levering?
Wanneer je een bestelling plaatst boven 50 euro, zijn de transportkosten gratis. Voor bestellingen onder de 50 euro wordt er een transportkost van 5,50 euro aangerekend.

Je kan betalen met Bancontact, Visa, Mastercard en elektronische maaltijdcheques.
Hoe correct is het gewicht van de artikelen die ik bestel?
Sommige producten (zoals vlees- of visproducten) worden aangeboden op basis van gewicht. Onze partners doen er uiteraard alles aan om dit gewicht zo exact mogelijk te benaderen. Het kan echter zijn dat jouw stuk net iets zwaarder of lichter is dan aangeboden op de website. Wijkt het effectieve gewicht sterk af van het indicatief gewicht op de site? Neem dan contact op met info@supervers.be. Wij zorgen voor een correcte afhandeling én we contacteren de partner in kwestie om het proces te optimaliseren.
Hoe vers zijn de bereide gerechten en dranken?
Wij geven jouw bestelling pas de dag voordien door aan de partners. Hierdoor ben jij altijd zeker van dagverse producten.

De partners gaan in alle vroegte aan de slag om jou de lekkerste salades, koffies, smoothies, etc. te bezorgen. Daarvoor maken ze gebruik van eigen keukens, bakkerijen, slagerijen en smoothiemakers. En dat proef je!.
Wat als ik niet thuis ben voor de levering?
Als je niet thuis bent, checkt de chauffeur eerst of het mogelijk is de bestelling af te leveren bij jouw vriendelijkste buren. Zo niet, bellen we nog even om een veilige plaats af te spreken. Als we écht geen oplossing vinden, gaat je bestelling mee terug naar de koelcel van groothandel ‘t Vitamientje (Scheepvaartkaai 20, 3500 Hasselt). Daar kan je de bestelling de dag nadien komen ophalen.
Wat als een product uit voorraad is of er uitzonderlijk een slecht product in mijn Supervers-bestelling zit?
Omdat kwaliteit primeert, vragen we onze partners nooit om een te grote voorraad te houden. Dat betekent natuurlijk wel dat een product soms helemaal op is. Indien je het product reeds betaalde, sturen we een e-mail en betalen het ontbrekende product meteen terug.

Als er uitzonderlijk een slecht product in jouw bestelling zit, voelen we ons natuurlijk erg schuldig. Geef een seintje via info@supervers.be en we betalen het product meteen terug. Zonder discussie.
Hoe worden mijn producten verpakt?
Elke partner verpakt de producten zoals in hun eigen winkel. We letten er wel op om de hoeveelheid plastic zo klein mogelijk te houden. Voor het transport worden de producten samengevoegd in één of meerdere kartonnen dozen. Als jij dat wil, mag je de dozen van je vorige bestelling terug meegeven aan onze chauffeur.

Probeer Supervers.be
Het zal waarschijnlijk niet de laatste keer zijn
Naar onze versmarkt

Een snelle vraag?

Chat met ons

Een minder dringende vraag?

E-mail ons
Supervers.be ©2021 - alle rechten voorbehouden